Известие

Collapse
No announcement yet.

Като загрее и пада мощността?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Като загрее и пада мощността?

    Колеги, някой имали такъв проблем, при загрял мотор около 95-100 градуса мощността значително да пада, свещите са нови денсо, термостата е нов, перката си включва нормално на 1 и 2 скорост, датчика за тепературата на водата е нов, общо вчзето колата загрява до нормалните стойности в задръстванията. и след около 10 мин в задръстване, мощността пада рязко?

  • #2
    100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #3
      всички датчици поверигата са нови, този на радиатора, термостата и този на таблото? и на мен ми се струва че има нещо нередно, но незнам какво, а да и радиатора е нов

      Comment


      • #4
        тва че са нови за съжаление не е гаранция че са читави
        земи един термометър и провери колко вярно показват датчиците
        може и да е от задръстен радиатор
        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

        Comment


        • #5
          благодаря за съвета, явно пак ще ручкам по колата

          Comment


          • #6
            Сигурен ли си за качеството на свещите ако имаш възможност пробвай отново със старите. Имах случаи с такава марка свещи незнам колко оригинална беше взех я специално за едно моторче за 7 лв и не можа да изкара месец просто електрода се стопи.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              При мен на 95 градуса включва втора степен на перката/ при топло време и продължителна скорост над 175-180 км/ч.
              Загуба на мощност не усещам .Климата е нон стоп включен.
              Преди месец месец и половина от Шумен до Варна се дърпахме с 525 ТДИ. След Шумен ме изпревари и се лепна пред мен. Настъпвам и той и се държим на 30-50м. Нарочно го оставих да води заради куките.
              На Девненският баир го издухах набързо / бях с включен клима. После се видяхме и го потах какво е станало - каза ми , че му е паднала мощността и е изключил климатроника , но пак е била спъната колата. Почти горе на десният завой е загубил и устойчивост.
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #8
                Заради този проблем промих вчера 2 пъти мотора с препаратии сложих нов антифриз. сега е бистър като вода, отвътре излезе черно при промиването. отне около 1час. но резултат никакъв. дори на мястопри загрял двигател се вклщчва самом алката перка и до голямата стига много трудно. Но загъбата на мощност паке налице мисля си защо включва по - късно тази перка, може би някъде из релетата е проблема има едни в таблото под волана в ляво. едно ми липсва там, а другите цъкат като се включи перката. освен да забавят нещо... само знам че термостата отвори точно на 90 градуса и маркуча от него към радиатора стана горещ. сложих и стария си датчик на радиатора пак същото, смених и свещите, от тези на ДЕНСО по 32 лева, пак същото колата прегрява и затова губи мощност. на място и задръствания си седи нон стоп на 110 градуса, там се включват двете перки, доколкотознам термостата се затваря на 108 градуса. да неби да е нещо от него или пресостата на климатика?

                Comment


                • #9
                  прочети и тази тема, ако вече не си я прочел де
                  Надявам се да откриеш проблема. Успех!!!
                  http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=11053
                  AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                  Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от търтей
                    100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата
                    Как па реши че е прегряла мойта в задръстване си държи 90-95 градуса
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Mury
                      Първоначално публикувано от търтей
                      100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата
                      Как па реши че е прегряла мойта в задръстване си държи 90-95 градуса
                      мани тая фиатка от тука бре - се пак момчето има нормален мотор с риз(ниц)и :P
                      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                      Comment


                      • #12
                        [quote=търтей]
                        Първоначално публикувано от Mury
                        Първоначално публикувано от "търтей":35q8z42z
                        100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата
                        Как па реши че е прегряла мойта в задръстване си държи 90-95 градуса
                        мани тая фиатка от тука бре - се пак момчето има нормален мотор с риз(ниц)и :P[/quote:35q8z42z]

                        И ко от туй бря 2 степен на перката пак се пуска на 97 тъй чи
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          [quote=търтей]
                          Първоначално публикувано от Mury
                          Първоначално публикувано от "търтей":23bzn24q
                          100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата
                          Как па реши че е прегряла мойта в задръстване си държи 90-95 градуса
                          мани тая фиатка от тука бре - се пак момчето има нормален мотор с риз(ниц)и :P[/quote:23bzn24q]
                          Hell Yeah!

                          Comment


                          • #14
                            явно прегрява щом губи мощност и стрелката стои на 110 нон стоп в града а извън града стои на 95 но не се включва нищо, абе има едни реленца под кормилото можели някое от тях да включва късно? иначе се чува че цъкат като се включва перката.

                            Comment


                            • #15
                              Я си провери водната помпа-като загрее на 110 бодни в казанчето един термометър и ако има голяма разлика в температурите значи си за водна помпа
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X